Allmänt Barn Barnrum Belysning Bra sidor Detaljer Fixa själv Frågor Hemma hos mig Inspiration Kök Möbler Trender Vardagsrum Vägg

Papperstrend/Pysselambition.
2012-02-02

Idag slutade jag tidigt på jobb och tänkte ha hela eftermiddagen hemma inställd på pyssel. Det gick ju sådär. Soffan var alldeles för bekväm och skön så ja..jag somnade! Jag vaknade av att sambon kom hem eftersom han slutat tidigare och då var det ju så mycket mysigare att fika med honom. Nu på kvällskvisten har det dock blivit lite pyssel, men till jobb. För er som inte vet jobbar jag på en montessoriförskola och vi tillverkar mycket eget material. Idag blev det lite matte..

Men hur som, huvudinnehållet i detta inlägg skulle ju inte handla om det, utan om papper! Ja, mycket i år verkar kretsa kring papper och olika pyssel med detta. Jag kan gilla idén, små vikta pappersdetaljer på väl valda ställen i hemmet. Eller kanske för den delen stora? Här nedan ser du några riktigt fräcka i alla fall.
Källa bild; 1, 2, 3 och 4.
På respektive hemsida finns även beskrivningar till hur man gör dessa skönheter!
Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Vikt och Fotografering

Hoppas du får en trevlig fortsatt kväll i denna härligt kalla vinterlandskap :)



2012-02-02 @ 21:39:40
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Så fina!

2012-02-03 @ 09:12:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig helg sötnos! =)

2012-02-03 @ 12:36:12
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0