Allmänt Barn Barnrum Belysning Bra sidor Detaljer Fixa själv Frågor Hemma hos mig Inspiration Kök Möbler Trender Vardagsrum Vägg

Vi drömmer om hus.
2012-02-11

Ja, trots att vi bara har bott i vår bostadsrätt i lite drygt ett år drömmer vi om hus. Dock är det ju många faktorer som ska klaffa. Kontantinsats, läge, skick, pris..ja, jag kan nog räkna upp fler. Vi drömmer om ett hus på landet, med stora fönsterpartier och med kilometervid utsikt åt ena hållet och skogen åt andra hållet. En eldstad eller braskamin och med gammalt vitlaserat furugolv. En stor och lummig trädgård med frukträd, trädgårdsland och växthus..och med tillräckligt många rum till tre barn..haha. Ja, vi riktigt längtar.

Vad drömmer ni om för boende?
Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller med. Mycket att tänka på. Läge, pris, skick, hur mycket orkar man renovera? Jag vill ha ett litet litet hus, hade vart bra. Brevid havet, eller en liten sjö :) Fast max 30 min från stan. Ehm, ja och gärna ska den inte behöva renoveras :) Och så ska det helst vara öppen planlösning, och ett rum en trappa upp, fast bara ett. =)

Stooort badrum.



Sedärja, inte alls svårt att hitta.!? :)

2012-02-11 @ 15:10:42
URL: http://spiritseal.blogg.se/
Postat av: Vasilika

Gud vilken fin blogg! Blir verkligen inspirerad. Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag!

2012-02-12 @ 14:43:50
URL: http://vasilikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0